top of page

TPTessenderlo groep

OpenbaarĀ·5 leden

Nieuwbouw versus bestaande woningen in Turkije

Gisteren heb ik weer wat tijd genomen om nieuwbouwprojecten naast bestaande woningen in Turkije te vergelijken omdat ik merk dat beide opties heel verschillende indrukken geven afhankelijk van de regio. Terwijl ik door de catalogus van Antalya en Istanbul scrol zie ik dat nieuwbouw vaak moderne voorzieningen heeft terwijl bestaande woningen juist meer variatie tonen. Daardoor twijfel ik welke richting logisch is voor iemand die nog niet veel ervaring heeft met kopen in het buitenland en ik vraag me af hoe anderen duidelijkheid kregen zonder dat het proces te overweldigend werd.

4 weergaven
Madina Tarin
Madina Tarin
5 dagen geleden

Bij mij kwam er pas rust toen ik meer voorbeelden bekeek binnen Onroerend goed te koop in Turkije omdat je daar goed ziet hoe groot het verschil tussen nieuwbouw en bestaande woningen is en hoe dat per regio varieert. De koopgids hielp me begrijpen welke stappen buitenlandse kopers doorlopen en waarom het handig is om eerst duidelijkheid te krijgen over locatie en bouwfase. Door dat overzicht werd het makkelijker mijn opties te ordenen zonder het gevoel dat ik iets belangrijks miste.

bottom of page